Service

Advies bij aanschaf

Goede koffie en uitstekende service begint eigenlijk al bij de aanschaf. We nemen graag de tijd voor goed advies. Op basis van je wensen en verbruik kijken we naar welke machine het best bij je situatie past.

De juiste instelling

Daarna zorgen we dat je machine is afgesteld op de koffieproducten die je gebruikt. Natuurlijk zorgen we bij levering van de machine ook voor een stukje uitleg. Voor het kleine reinigingswerk heb je ons immers niet nodig.

Materiaal en
preventie

Een goede machine vraagt om goede ingrediënten. Maar daarmee redt je het niet alleen. Wanneer we je koffie afleveren, zorgen we doorgaans gelijk even voor een visuele controle van je koffiemachine. Ook passen we preventief onderhoud toe om te zorgen dat het uitval tot een minimum wordt beperkt.

En als er
dan toch wat gebeurt…

Dan zijn we supersnel ter plaatse. Meestal al binnen 2 uur. Ons enige belang is om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van lekkere koffie. We kijken of we de machine ter plekke kunnen repareren. Lukt dat niet? Dan zorgen we ervoor dat je gebruik kunt maken van een vervangende machine totdat je eigen machine is gerepareerd.

Bakkie doen? Wij zien je graag verschijnen of we komen bij je langs!

Adres:
Fornheselaan 206
3734 GE Den Dolder

Telefoon:
030 – 22 80 347

Geopend:
8:00-17:30 Maandag-Vrijdag

Telefonische bereikbaarheid:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 – 22:00
Zaterdag & zondag: 09:00 – 17:00

    Naar Boven

    Geeft koffie karakter

    Waar je ons kunt vinden.

    Fornheselaan 206
    3734 GE Den Dolder
    Telefoon: 030 – 22 80 347
    info@doresip.nl

    Volg ons op social!